-
На обработка по Хадо технология подлежи цилиндро - буталната група на ДВГ, чийто детайли нямат 100% износване или големи механични повреди.
-
Обработката на цилиндро - буталната група на двигателя се провежда в един етап с гел XADO за цилиндри,
по следния метод:
1. Загрейте двигателя до работна температура.
2. Свалете свещите или дюзите на цилиндрите. Изключете централният кабел от датчика за запалване и комутатора;
3. Внесете разчетеното количество /1 тубичка за един цилиндър/ XADO гел, така че съдържанието на
тубичката да попадне по стените на цилиндъра, а не върху буталото. Препоръчително е използването на спринцовка с гъвкава тръбичка. Поставянето на ХАДО трябва да стане едновременно на първи и четвърти
цилиндър когато буталото е в долно положение, след което да се направи половин ход на буталото, и пак при долно положение, да се постави на втори и трети цилиндър.
4. Направете 15 - 20 хода на буталото / с манивела или превъртане на повдигнато водещо колело /
5. Поставете свещите /дюзите/ и завъртете ключа на стартера 3 - 4 пъти, за 3 - 4 сек. с интервал, между тях 15 - 20 сек.
6. Свържете централният кабел, комутатора и стартирайте двигателя като го оставете да поработи на празен ход, не по-малко от 15 минути;
7. Първите 15-20 км. от работата на двигателя трябва да са с минимално натоварване (оборотите на двигателя да не се вдигат повече от 2500 оборота в мин. );
8. Преминете към нормален режим на натоварване на двигателя.
|